5 مدل کفش پاییزی زنانه ترند

5 مدل کفش پاییزی زنانه ترند

پاییز، پادشاه فصل‌ها و پر از رنگ و زیبایی است که با فرا رسیدن آن می‌توان لباس‌ها و کفش‌های مختلف را ترکیب و استایل‌های متنوع و جذابی را ایجاد کرد. انتخاب کفش پاییزه زنانه، به عواملی مانند نوع لباس، رنگ و موقعیت بستگی دارد. در ادامه این مطلب از فروشگاه شیکوست، 5 مدل کفش پاییزی زنانه ترند را به شما معرفی می‌کنیم تا برای این فصل آماده شوید.

5 مدل کفش زنانه مناسب برای استایل پاییزه

اگر در کمد خود تعداد زیادی کفش و صندل دارید، اما فکر می‌کنید هیچ‌کدام به درد فصل پاییز نمی‌خورد، به ادامه این مطلب نگاهی بیندازید. شاید آن‌گونه که فکر می‌کنید نباشد یا تمایل داشته باشید از میان مدل‌های زیر کفش جدید برای فصل پاییز بخرید.

1.   کتانی مشکی زنانه

انواع کتونی مشکی از کانورس گرفته تا ونس و آل استار انتخاب ایده‌آلی برای داشتن یک استایل جذاب با کفش پاییزی زنانه هستند. چنین کفش‌هایی را برای انواع استایل از رسمی گرفته تا نیمه‌رسمی و روزمره می‌توان استفاده کرد. همچنین رنگ آن اجازه ست شدن با دیگر رنگ‌ها به‌ویژه رنگ‌های خنثی را می‌دهد. یک شلوار جین، شلوار کارگو یا نخی کوتاه با چنین کفشی بسیار ایده‌آل است.

کفش پاییزی زنانه

2.   کفش کالج زنانه

کالج به دلایل مختلفی انتخاب بسیار خوبی به‌ عنوان کفش پاییزی زنانه است. مهم‌ترین دلیلی که می‌توان یک استایل ترند با کفش کالج زنانه خلق کرد، هماهنگی بی‌نظیر آن با لباس‌های مختلف از شلوار گرفته تا دامن و مانتو است. همچنین راحتی بی‌نظیری نیز دارد که باعث می‌شود برای استفاده روزمره در این فصل انتخاب بسیار مناسبی باشد.

در واقع کالج‌ها به دلیل طراحی ساده و کلاسیک با هر استایلی به خوبی هماهنگ می‌شوند و بهترین گزینه به‌ عنوان کفش زنانه پاییزی هستند، چه بخواهید ظاهری کژوال و راحت داشته باشید و چه ظاهری رسمی‌تر. همچنین، بسیاری از مدل‌های کالج دارای رویه‌ای هستند که از پاهای شما در برابر سرما محافظت می‌کنند.

کفش پاییزی زنانه

3.   بوت و نیم بوت زنانه

فصل پاییز فصل معتدلی است، زیرا گرمای روزهای تابستانی و سرمای زمستانی را ندارد. اوایل این فصل که روزها خنک است و گاهی نم بارانی می‌زند، یکی از بهترین مدل‌های کفش زنانه پاییزی نیم‌بوت‌ها هستند و با سردتر شدن هوا می‌توان بوت هم پوشید. مدل‌های مختلف بوت و نیم بوت زنانه در بازار وجود دارد که برای استایل خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید از جمله:

  • بوت‌های چرمی: بوت‌های چرمی دارای ظاهری کلاسیک و شیک هستند و با هر استایلی اعم از رسمی و غیررسمی می‌توان از آن‌ها در فصل پاییز استفاده کرد.
  • بوت‌های سوئدی: این بوت‌های زیبا به دلیل ظاهر اسپرت و راحتی زیاد با شلوارهای جین و سویشرت به خوبی ست می‌شوند.
  • بوت بلند و جورابی: این مدل بوت‌ها نیز انتخاب خوبی هستند و با یک کت بلند و شلوار چرم زیبایی استایل شما را چندین برابر خواهند کرد.
  • نیم‌بوت‌های پاشنه‌دار: این مدل نیم‌بوت‌ها به استایل شما ظاهری زنانه و شیک می‌بخشند.
  • نیم‌بوت‌های تخت: این مدل نیم‌بوت‌ها بسیار راحت هستند و کفی تخت آن‌ها باعث می‌شود تا برای استفاده روزمره در فصل پاییز انتخاب خوبی باشند.

این مدل از بوت‌ها و نیم‌بوت‌ها برای روزهای سرد پاییزی بسیار مناسب هستند و با شلوارهای جین، لگینگ و حتی دامن‌های کوتاه استایل زیبایی را خلق خواهند کرد.

کفش پاییزه زنانه

4.   کفش چرم زنانه

چرم به دلیل آب‌گریز بودن و گرمای خوبی که دارد، برای فصل پاییز انتخاب خوبی است. کفش چرم نیز در مدل‌های مختلف از اسپرت گرفته تا پاشنه‌دار، مجلسی، لوفر و ... تولید می‌شود. تنوع بالای چنین کفشی امکان استفاده از آن در یک استایل جذاب به ‌عنوان کفش پاییزی زنانه را راحت می‌کند و با هر سلیقه که باشید می‌توانید یک جفت کفش چرم با رنگ و فرم دلخواه خود پیدا کنید.

5.   کفش پلتفرم زنانه

یکی دیگر از انتخاب‌های جذاب و مدل‌های پرطرفدار کفش پاییزی زنانه، کفش لژدار یا پلتفرم زنانه است. یک تکه بودن بخش پاشنه تا پنجه چنین کفشی برای کسانی که عادت به پوشیدن کفش‌های پاشنه‌دار ندارند، یک مزیت بزرگ به حساب می‌آید. همچنین راحتی بی‌نظیر و تنوع بالای این کفش باعث می‌شود تا بتوان آن را با هر استایلی پوشید و از زیبایی تیپ خود لذت برد.

کفش زنانه پاییزی

نکات مهم برای انتخاب بهترین کفش پاییزه زنانه

پاییز، فصلی است که در آن هوا رو به سردی می‌رود و بارندگی‌ها هم شروع می‌شوند؛ بنابراین، انتخاب و خرید کفش زنانه مناسب برای این فصل، از اهمیت بالایی برخوردار است. کفش پاییزی زنانه ایده‌آل باید علاوه بر زیبایی، گرم، راحت و مناسب برای شرایط آب و هوایی پاییز باشد. علاوه بر این، نکات مهمی که در انتخاب کفش پاییزی باید به آن توجه داشته باشید شامل موارد زیر می‌شود:

  • جنس کفش: بهتر است کفش‌های پاییزی از جنس چرم، جیر یا پارچه‌های ضد آب باشند تا در هنگام بارندگی‌ها با مشکل خاصی مواجه نشوید.
  • رنگ کفش: نکته مهم دیگری که در هنگام انتخاب کفش زنانه مناسب برای فصل پاییز باید به آن دقت داشته باشید رنگ آن است. رنگ‌های خنثی مانند مشکی، قهوه‌ای، خاکستری و بژ برای پاییز بسیار مناسب هستند و با هر لباسی به ‌راحتی ست می‌شوند. همچنین انتخاب چنین رنگ‌هایی به دلیل جذب گرما باعث گرم ماندن شما حتی در روزهای سرد پاییزی و زمستانی می‌شود.
  • ضد لغزش بودن کفی کفش: به دنبال خرید کفشی باشید که کفی آن ضد لغزش باشد، این امر با شروع بارندگی اهمیت زیادی پیدا می‌کند و مانع زمین خوردن و آسیب به شما خواهد شد. بهتر است به دنبال کفش‌هایی با زیره دارای آج باشید تا از این ویژگی برخوردار باشند.
  • هماهنگی با لباس و موقعیت مدنظر شما: کفشی را انتخاب کنید که با لباس‌ها و موقعیت‌ها یا مناسبت‌های مدنظرتان هماهنگی بیشتری داشته باشد. برای مثال در موقعیت‌های رسمی کفش چرم انتخاب بهتری است و برای استفاده روزمره باید به دنبال مدل‌های راحت‌تر رفت.

سخن پایانی

در این مطلب سعی شد تا زیباترین و ترندترین مدل‌های کفش پاییزی زنانه را به شما معرفی کنیم. تصمیم با شما است که متناسب با استایل و موقعیت خود یکی از انواع مدل‌های کفش‌ را برای پوشیدن در فصل زیبای پاییز انتخاب کنید. همچنین توصیه می‌شود که اگر قصد خرید چنین محصولی را دارید به دنبال فروشگاهی با تنوع محصول بالا باشید تا دست شما در انتخاب باز باشد. فروشگاه اینترنتی شیکوست با تنوع بالای کفش زنانه پاییزی امکان انتخاب و خرید جذاب‌ترین گزینه‌ها را در میان محصولات متنوع برای شما فراهم کرده است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد