شلوار دمپا گشاد با چه کفشی مناسب است؟

شلوار دمپا گشاد با چه کفشی مناسب است؟

یک استایل زیبا و جذاب همواره با پوشیدن کفش مناسب تکمیل می‌شود. در این بین شلوار‌های دمپا گشاد، از جمله شلوار‌هایی هستند که در چند سال اخیر بسیار ترند شده‌اند و طبیعتا انتخاب کفش مناسب و ایده‌آل برای آن‌ها بسیار مهم تلقی می‌شود. شلوار‌های دمپا گشاد قابلیت این را دارند که با توجه به موقعیت مورد نظر با انواع کفش ست شوند و فرد بتواند با استایل‌های متفاوت به محیط‌های رسمی، دوستانه و نیمه رسمی برود. با ما در این بخش از وبلاگ فروشگاه شیکوست همراه شوید تا به این سوال که شلوار دمپا گشاد با چه کفشی مناسب است، پاسخ‌های مناسب دهیم.

شلوار گشاد با چه کفشی ست می‌شود؟

همان‌طور که اشاره شده است، شلوار‌های گشاد چون شلوار‌های دمپا گشاد قابلیت ست شدن با هر نوع کفش را دارند‌. اما موضوع حایز اهمیت نوع استایل شما است. استایل‌ها در انواع رسمی، کژوال (راحتی) و نیمه رسمی هستند پس در جواب این سوال که شلوار دمپا گشاد با چه کفشی ست می‌شود باید در وهله اول نوع استایل خود و موقعیتی که به آنجا دعوت شده‌اید را بررسی کنید. در ادامه به انواع مدل کفش‌های که می‌توانیم در موقعیت‌های متنوع با شلوار دمپا گشاد ست کنیم، اشاره خواهیم کرد:

کتونی زنانه

شلوار دمپا گشاد با چه کفشی ست می‌شود؟ کتونی زنانه، بله درست است، یکی از ایده‌آل‌ترین کفش‌ها برای پوشیدن با شلوار دمپا گشاد، کتونی زنانه است. ترکیب شلوار دمپا گشاد با کتونی‌ها شما را به موقعیت‌های غیر رسمی چون خرید و گردش، ملاقات‌‌های دوستانه و پیاده‌روی‌ها می‌برند. در نظر داشته باشید، این نوع کفش‌ها بسیار سبک و راحت هستند و گزینه مناسب برای فصول گرم و سرد سال خواهند بود و برای پوشیدن آن‌ها با شلوار‌های دمپا گشاد برای داشتن استایل راحتی و کژوال، بهتر است شلوار‌های جنس جین انتخاب شوند‌. همچنین کتانی‌های رنگ تیره با شلوار‌های دمپا پارچه‌ای، استایل نیمه‌رسمی‌تری ایجاد کرده و درعین حال راحتی استایل را تضمین می‌کنند.

شلوار دمپا گشاد با چه کفشی بهتر است

کفش پاشنه بلند

یکی دیگر از گزینه‌ها برای ست کردن با شلوار‌های پاچه گشاد، کفش‌‌های پاشنه بلند است. می‌توانید از انواع کفش جیر، چرم و انواع مدل کفش پاشنه بلند برای ست کردن با این نوع شلوار‌ها استفاده کنید. فراموش نکنید، شلوار دمپا گشاد پارچه‌ای با کفش‌های پاشنه بلندِ مدل رسمی، هماهنگی بیشتری خواهد داشت. در عوض کفش‌های پاشنه بلند مدل غیر رسمی مثل صندل‌های پاشنه بلند با شلوار‌های جین پاچه گشاد برای موقعیت‌های نیمه‌رسمی تا غیر رسمی همانند رفتن به کافه، رستوران و دعوت‌های دوستانه مناسب خواهند بود‌. پیشنهاد می‌شود کفش‌های پاشنه بلند بلوکی (پاشنه پهن) را در اولویت بیشتری برای ست کردن با شلوار دمپا گشاد قرار دهید که هم زیبایی و هم راحتی بالاتری را در استایل خود خواهید داشت.

شلوار دمپا گشاد با چه کفشی بهتر است

کفش ونس

یکی دیگر از کفش‌ها برای ست کردن با شلوار دمپا گشاد، کفش ونس است. این نوع کفش‌ها برای پیاده‌روی‌های طولانی، انجام ورزش‌های سبک و حتی قرار‌های دوستانه بهترین گزینه برای پوشیدن با شلوار دمپا گشاد به خصوص از نوع جین هستند. در نظر بگیرد کفش‌های ونس دوام و انعطاف بیشتری در مقابل حرکات فیزیکی و پیاده‌روی‌های طولانی و دویدن دارند و می‌توانیم این نکات را وجه تمایز آن‌ها با کفش‌های کتانی بدانیم.

شلوار دمپا گشاد با چه کفشی ست می‌شود

کفش‌های بوت و نیم بوت

در بررسی این سوال که شلوار دمپا گشاد با چه کفشی ست می‌شود، نباید بوت و نیم بوت زنانه را فراموش کنیم. اگر در فصول سرد سال هستید و در عین حال به یک استایل رسمی و یا نیمه رسمی نیاز دارید، پوشیدن شلوار‌های دمپا گشاد با بوت و نیم بوت در انواع مدل پاشنه کوتاه یا پاشنه بلند و انواع جنس جیر، چرم و پارچه‌ای بهترین گزینه خواهند بود‌.

شلوار دمپا گشاد با چه کفشی ست می‌شود

کفش لژ‌دار

یکی از انواع کفش‌های زنانه که هماهنگی بسیار فوق‌العاده‌ای با شلوار‌های دمپا گشاد دارند کفش‌های لژدار یا همان پلتفرمی هستند. این کفش‌ها در دو نوع مجلسی (رسمی و نیمه رسمی) و ورزشی هستند. از مهم‌ترین مزایای ست کردن شلوار‌های دمپا گشاد با کفش‌های لژ‌دار این است که به بلند‌تر دیده شدن قد کمک می‌کنند. از طرفی باعث می‌شود که یک استایل رسمی تا نیمه رسمی داشته باشید. برای داشتن استایل رسمی فقط باید مدل و جنس کفش لژ‌دار و شلوار دمپا گشاد سبک رسمی داشته باشند. همچنین می‌توانید از کفش‌های لژ‌دار ورزشی استفاده کرده و آن‌ها را با شلوار‌های دمپا گشاد جین پوشیده و یک استایل روزمره و راحتی داشته باشید و برای رفتن به پیاده‌روی، خرید، گردش و دورهمی‌های دوستانه آماده شوید.

شلوار دمپا گشاد با چه کفشی بپوشیم

کفش کالج

بدون اغراق یکی از انواع کفش‌هایی که قابلیت ست شدن با هر نوع شلواری را دارند، کفش کالج زنانه است. این نوع کفش‌‌ها هماهنگی بالایی با شلوار‌های دمپا گشاد نیز دارند. کفش‌های کالج را می‌توانید با شلوار‌های دمپا گشاد از جنس جین‌های رنگ روشن پوشیده و یک استایل روزمره و فوق‌العاده شیک داشته باشید. همچنین می‌توانید این کفش‌ها را با شلوار‌های دمپا گشاد پارچه‌ای رنگ تیره پوشیده و برای رفتن به موقعیت‌های رسمی آماده شوید. کفش‌های کالج پاشنه کوتاه یا تخت و ماهیتا بدون بند هستند که اغلب جنس چرم دارند و مشخصه اصلی آن‌ها راحتی بالایشان است و از طرفی یک استایل مناسب برای شما می‌سازند.

جمع‌بندی

شلوار‌های دمپا گشاد همه‌کاره هستند و می‌توان آن‌ها را برای هر استایلی استفاده کرد. برای یک موقعیت غیر رسمی، می‌توانید آن‌ها را با کفش کتونی ست کنید و برای موقعیت‌های‌ رسمی‌تر، می‌توانید این شلوار‌ها را با یک جفت کفش پاشنه بلند ورنی بپوشید و درعین حال استایل جذاب و زیبای کلاسیک داشته باشید. از دیگر ویژگی‌های مثبت ست کردن شلوارهای پاچه گشاد این است که با انواع مدل‌های کفش، از صندل گرفته تا بوت‌ها هماهنگ می‌شوند. امیدواریم با خواندن این مقاله به این سوال که شلوار دمپا گشاد با چه کفشی مناسب است، به پاسخ مناسبی دست پیدا کرده باشید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد