راهنمای ست کتونی سفید با تیپ و استایل های مختلف

راهنمای ست کتونی سفید با تیپ و استایل های مختلف

استفاده از کتونی سفید در سال 2024 باز به اوج خود برگشته است و برای هر نوع استایلی از راحتی تا رسمی به کار گرفته می‌شود. با این ‌وجود بسیاری از افراد نمی‌دانند که ست کتونی سفید به بهترین شکل چطور باید باشد و با چه لباسی آن‌ها را شیک‌تر نشان می‌دهد. اگر شما هم جزو این دست افراد هستید و از خود می‌پرسید با کتانی سفید چی بپوشیم ادامه این مطلب از شیکوست را حتماً بخوانید.

9 استایل جذاب با کتونی سفید

ست کتونی سفید با مانتو، کت، شلوار کوتاه یا بلند، پیراهن و ... جذاب است و یکی از همه‌کاره‌ترین کفش‌ها به شمار می‌رود. برای آنکه در انتخاب استایل خود راحت باشید، در ادامه با بررسی استایل‌های مختلف به جواب سوال خود یعنی کتونی سفید با چه لباسی ست میشه خواهید رسید.

1.   استایل تابستانه شیک

برای یک استایل تابستانه خنک و راحت بودن لباس و کفش در اولویت است و کتونی سفید این ویژگی را دارد. در کنار کتونی سفید می‌توانید از یک پیراهن حریر بلند یا پیراهن نخی ساده بلند استفاده کنید که تا نوک پا برسد. یک کت نازک سفید یا مشکی نیز چنین استایلی را تکمیل می‌کند. می‌توانید از کیف حصیری یا کنفی و کلاه لبه‌دار بزرگ برای چنین ستی استفاده کنید تا زیبایی آن چندین برابر شود.

ست کتونی سفید

2.   استایل رسمی و مدرن

استفاده از کت‌وشلوار این روزها ترند شده است. بهترین کت‌ و شلوار برای ست کتونی سفید، باید رنگی خنثی چون کرم یا طوسی داشته باشد. می‌توانید از رنگ‌های متضاد چون مشکی و سرمه‌ای هم استفاده کنید. یک عینک دودی با فریم بزرگ و کیف کلاچ با اکسسوری خاص چون گوشواره مرواریدی آن را تکمیل می‌کند. بهتر است زیر کت‌وشلوار نیز یک تاپ سفید ساده بپوشید.

3.   استایل کژوال با کتونی سفید

اگر از خود می‌پرسید که با کتانی سفید چه شلواری بپوشیم، بهتر است کمی جسور باشید و شلوار کتان یا جین صورتی را با آن امتحان کنید. بهتر است این شلوار قد کوتاهی داشته باشد و در کنار آن از یک تاپ سفید و یک کت جین کاغذی به رنگ آبی روشن نیز استفاده کنید. این اقلام علاوه بر راحتی فوق‌العاده، زیبا نیز به نظر می‌رسند.

4.   استایل راحتی با کتونی سفید

ست کتونی سفید با یک دامن احساس راحتی به شما می‌دهد. اگر در زمستان هستید با یک پلیور بافتنی و دامن پشمی آن را تکمیل کنید و در فصل تابستان دامن پلیسه و یک تی‌شرت یا پیراهن ساده انتخاب خوبی برای چنین استایلی به شمار می‌رود. در انتخاب رنگ جسور باشید؛ دامن نعنایی با پیراهن یاسی و کفش سفید یک تیپ جذاب و ساده به شما هدیه خواهد داد. اگر نمی‌دانید در چنین استایلی با کتانی سفید چه جورابی بپوشیم، بهتر است به سراغ جوراب کالج بروید.

با کتانی سفید چی بپوشیم

5.   استایل کاری و رسمی

بدون شک کتونی سفید راحت‌ترین کفش برای محیط کار است. اگر مدام از خود می‌پرسید که کتونی سفید با چه مانتویی ست می شود تا در محیط کار استایل زیبایی داشته باشید، یک مانتو کتی کوتاه با شلوار جین زغالی و بگ انتخاب خوبی برای شما خواهند بود. برای روزهای سردتر هم یک بافت با شلوار جین، ترنچ کت یا پالتو انتخاب خوبی خواهد بود. کیف بزرگ دستی و یک دستمال‌گردن چنین تیپی را به شکل بهتر جلوه می‌دهد، به‌خصوص برای یک قرار کاری مهم در یک رستوران شیک. البته کتونی مشکی هم می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

6.   استایل عروسی و مجلسی با کتونی سفید

تا سال‌های سال کتونی سفید فقط برای استایل‌های روزمره و دم‌دستی استفاده می‌شد و برای استایل مجلسی یا لباس عروس فقط کفش یا صندل پاشنه‌بلند کاربرد داشت؛ اما این روزها برای عکاسی فرمالیته عروسی یا حتی با لباس عروسی می‌توان ست کتونی سفید را امتحان کرد تا علاوه بر هماهنگی رنگ با لباس عروس، در طول مجلس عروسی نیز راحت بود. حتی اگر از خود می‌پرسید که با کتانی سفید چه مانتویی بپوشم و یک مجلس یا مهمانی پیش‌رو دارید، به سراغ مانتوهای بلند و حتی کارشده با کتانی سفید بروید و از جسارت خود در انتخاب این دو ترس به دل راه ندهید؛ چون جذاب‌تر از همیشه به چشم می‌آیید.

ست کتونی سفید

7.   استایل اسپرت

اگر اهل پیاده‌روی یا ورزش هستید یا به یک دورهمی دوستانه دعوت شده‌اید، یک استایل راحت و اسپرت بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. سویشرت سفید با لگ سفید یا کرم رنگ در کنار کتونی سفید انتخاب ایده‌آل برای چنین استایلی است.

8.   استایل خیابانی با کتونی سفید

اگر اهل مد و فشن هستید یا دوست دارید استایل خیابانی را برای ست کتونی سفید انتخاب کنید، بهتر است به سراغ یک کراپ تاپ سفید در کنار کت جین مشکی و اکسسوری خاص چون زنجیر ساده بروید. کمربندهای خاص و عینک آفتابی انتخاب خوبی برای شما خواهند بود. اگر برای شما سوال است که در این استایل کتانی سفید با چه شلواری ست میشه، شلوار زاپ‌دار جین مشکی را انتخاب کنید.

9.   استایل مونوکروم

اگر دوست دارید با کتانی سفید خود استایل مونوکروم را تست کنید، بهتر است به سراغ لباس‌های یک‌رنگ یا از یک طیف رنگی بروید. برای مثال یکدست سفید بپوشید یا لباس‌های شما از طیف رنگ آبی باشد و آن را با کتونی سفید ست کنید. چنین استایلی با یک کیف سفید یا عینک دودی با فریم سفید زیباتر هم خواهد شد.

 با کتانی سفید چی بپوشیم

نکات مهم برای ست کتونی سفید

برندها و مدل‌های شگفت‌انگیز بسیاری از کفش‌های کتانی سفید وجود دارد و راه‌های مختلف برای استایل کردن آن بی‌شمار است. تقریباً در هر فصل سال می‌توان از ست کتونی سفید استفاده کرد و خوش درخشید. با این ‌وجود نکاتی هست که باید برای تیپ با کتانی سفید رعایت کرد از جمله:

  • در صورتی ‌که به استایل مینیمالیستی با کتونی سفید علاقه دارید، بهتر است لباس‌های دیگر بدون طرح و از یک رنگ خنثی انتخاب شوند.
  • کتونی سفید برای استایل‌های رنگی و پر از طرح باید ساده باشد و خود طرح نداشته باشند.
  • رنگ سفید کتونی دست شما را در انتخاب باز می‌گذارد و می‌توانید با انواع طرح و رنگ لباس ست کنید.

سخن پایانی

ست کتونی سفید با هر لباسی ممکن است، فقط باید به تمامی نکات گفته‌ شده توجه داشته باشید و برای جلوه بهتر و زیباتر یکی از استایل‌های بالا را انتخاب کنید. فراموش نکنید دنیای مد، دنیایی بدون مرز است، پس از امتحان کردن تیپ‌ها و لباس‌های جدید با کفش کتونی سفید نترسید و کمی جسور باشید.

در انتها اگر می‌خواهید همیشه کتونی و کفش سفید شما تمیز باشد تا استایل شیک‌تری داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم مقاله چگونه کفش سفید را تمیز کنیم؟ را بخوانید تا با شیوه صحیح شستن کفش به منظور افزایش عمر مفید آن آشنا شوید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد