با کفش ونس چی بپوشیم؟ استایل های جذاب و شیک

با کفش ونس چی بپوشیم؟ استایل های جذاب و شیک

کفش ونس از جمله کفش‌های راحتی و اسپرت بوده که تنوع رنگ و مدل بالایی داشته و برای داشتن استایل‌های غیررسمی ایده‌آل‌ترین کفش است. در پوشیدن کفش ونس لازم است به برخی از نکات در ست کردن انواع لباس با آن توجه داشته باشید. در این مقاله از وبلاگ فروشگاه شیکوست قصد داریم به این موضوع بپردازیم که با کفش ونس چی بپوشیم؟ استایل های جذاب و شیک با این کفش را نیز بررسی کنیم.

ست لباس با کفش ونس دخترانه

در هنگام ست با کفش ونس باید بدانید تمام آیتم‌های لباس چون مانتو، شلوار و شال و روسری و حتی آکسسوری های شما هماهنگی لازم با این نوع کفش را داشته باشند. در مجموع کفش‌های ونس را بیشتر برای داشتن استایل‌های غیر‌رسمی وکژوال استفاده می‌کنند اما با انتخاب یک مدل ساده از کفش ونس در کنار آیتم لباس های کمی رسمی‌تر می‌توانید استایل نیمه‌رسمی هم داشته باشیم. در ادامه به چند نوع ست کردن لباس با کفش ونس دخترانه می‌پردازیم:

استایل کژوال با کفش ونس

برای داشتن یک استایل راحت و در اصطلاح کژوال برای رفتن به موقعیت‌های غیررسمی چون رفتن به ملاقات‌های دوستانه، خرید و گردش و کافه‌گردی می‌توانید از انواع مدل و رنگ کفش ونس استفاده کنید. ست با ونس برای داشتن یک استایل کژوال در کنار مانتو‌های گشاد عبایی، مانتو پیراهنی، مانتو جین و شال و روسری‌های طرح‌دار با رنگ‌های شاد بهترین انتخاب به نظر می‌رسند.

با کفش ونس چی بپوشیم

استایل اسپرت با کفش ونس

یکی از استایل‌های که در بین دختران جوان و نوجوان بسیار پرطرفدار است، استایل اسپرت است. جزء جدانشدنی از استایل اسپرت بدون شک انواع کتونی زنانه و بخصوص کفش‌های ونس است. انواع مانتوهای سبک اسپر‌ت، هودی‌ها، پیراهن‌های دکمه‌ دار و کلاه‌های ورزشی یا شال‌های طرح اسپرت را می‌توانید در کنار کفش ونس در طرح و رنگ دلخواه برای داشتن یک استایل اسپرت جذاب بپوشید.

استایل نیمه رسمی با کفش ونس

با کفش ونس چی بپوشیم؟ آیتم‌های نیمه رسمی. بله درست است، بیشتر افراد تصور می‌کنند با کفش ونس تنها آیتم‌های غیررسمی و راحت قابل ست شدن هستند. اما تنوع در کفش‌های ونس بالا بوده و حتی می‌توانیم استایل‌های نیمه‌رسمی‌تری داشته باشیم. ست با ونس مشکی مناسب‌ترین ایده برای داشتن یک استایل نیمه رسمی است. مانتو‌های پارچه‌ای چون مانتو‌های کتی و شال و روسری‌های جنس کرپ و پارچه‌ای و تک رنگ را با یک کفش ونس مشکی بپوشید و برای رفتن به موقعیت نیمه رسمی آماده شوید.

 با کفش ونس چی بپوشیم

استایل مینیمال با کفش ونس

بعضی‌ها توجه به سادگی و کیفیت را در انتخاب انواع آیتم لباس در اولویت قرار می‌دهند، اینجا است که کفش ونس تک رنگ بدون طرح یک از عنصرهای استایل مینیمال رسمی و نیمه‌رسمی خواهد بود. انتخاب نوع آیتم‌های دیگر چون شلوار، مانتو و شال، کیف و... در رسمی و نیمه رسمی شدن استایل مینیمال شما دخیل خواهند بود. دقت کنید اصل اساسی برای داشتن یک استایل مینیمال با کفش ونس، سادگی و انتخاب رنگ‌های خنثی برای تمام آیتم‌های لباس است.

کفش ونس را با چه شلواری بپوشیم؟

بدون اغراق مهم‌ترین آیتم لباس که باید با انواع کفش کتونی چون کفش ونس هماهنگی لازم را داشته باشد، شلوار است. انتخاب شلوار مناسب با کفش ونس که می‌توانند انواع رنگ و طرح را داشته باشند، استایل شما را کامل‌تر و در عین حال متفاوت‌تر می‌کند. از جمله انواع شلوار که می‌توانیم با کفش ونس بپوشیم:

کفش ونس با شلوار جین

یکی از شلوار‌هایی که هماهنگی بسیار جذابی با کفش ونس دارند، انواع شلوار جین هستند. با پوشیدن شلوار‌های جین روشن در انواع مدلِ اسکینی، مام فیت، مام استایل، دمپا‌گشاد، بگی و... با کفش ونس یک استایل اسپرت و راحتی خواهید داشت. در نظر بگیرد می‌توانید از انواع مدل و رنگ کفش ونس در کنار شلوار‌های جین استفاده کنید. برای استایل‌های کمی‌ رسمی‌تر می‌توانید شلوار‌های جین مشکی مدل راسته را با کفش ونس مدل نیمه‌رسمی چون کفش ونس Authentic بپوشید.

ست با کفش ونس

کفش ونس با شلوار اسلش

اگر می‌خواهید به پیاده‌روی صبحگاهی یا پیک نیک و یا طبیعت‌گردی بروید یا ورزش کنید، شلوار اسلش با کفش ونس را فراموش نکنید. کفش‌های ونس به خصوص مدل ونس Ultrarange با شلوار‌های اسلش که سبک ورزشی دارند از هماهنگی خوبی برخوردارند. در نظر بگیرید رنگ شلوار اسلش نیز باید با رنگ کفش ونس متناسب باشد. به عنوان مثال می‌توانید از اصول تضاد رنگی استفاده کرده و یک شلوار اسلش مشکی را با یک کفش ونس سفید ست کرده و یک استایل جذاب داشته باشید.

کفش ونس با شلوار کتان و پارچه‌ای

در جواب این سوال که با کفش ونس چی بپوشیم؟ باید بگوییم نباید شلوار‌های کتان و پارچه‌ای را برای ست کردن با کفش ونس فراموش کنید. درست است که شلوار‌های جین که سبک راحتی‌تر دارند بهترین گزینه برای ست کردن با انواع کتانی‌های راحتی و ونس می‌باشند، اما شلوار‌های کتان و پارچه‌ای هم در کنار کفش ونس با مدل ساده می‌توانند به شما یک استایل کمی سنگین و رسمی‌تر ببخشند. با پوشیدن یک کفش ونس مشکی مدل slip ons با شلوار پارچه‌ای راسته یا مدل دمپا گشاد، یک ست منحصربفرد و جذاب برای رفتن به موقعیت نیمه‌رسمی خواهید داشت.

ست با کفش ونس

جمع‌بندی

با کفش ونس چی بپوشیم؟ این جمله نشان‌دهنده‌ی چالش‌هایی بوده که ممکن است در هنگام پوشیدن کفش ونس با آن روبرو شویم. ونس قابلیت ست شدن با انواع لباس را دارد، درواقع این مدل کتانی بیشتر برای استایل‌های غیر‌رسمی استفاده می‌شود. البته که روش‌هایی برای پوشیدن لباس‌های سبک رسمی با ونس وجود خواهند داشت. مدل و نوع کفش ونس درانتخاب اینکه چه لباسی با آن ست شود، می‌تواند تعیین کننده باشد. راحتی، زیبایی، تنوع مدل و رنگ از جمله ویژگی‌های مثبت کفش‌های ونس هستند که باعث محبوبیت آن در بین افراد در سنین مختلف شده است. 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد