با شلوار پارچه ای چه کفشی بپوشیم؟

با شلوار پارچه ای چه کفشی بپوشیم؟

پوشیدن شلوار پارچه‌ای به‌ویژه برای فصل گرم سال یا انجام کارهای روزمره یک انتخاب ایده‌آل است، اما به همان نسبت استایل کردن آن دشوار خواهد بود. در خصوص پوشیدن چنین شلواری اولین سوالی که احتمال دارد ذهن شما را به خود مشغول کند این است که با شلوار پارچه ای چه کفشی بپوشیم؟ جای نگرانی نیست، در این مطلب قصد داریم انواع کفش زنانه و دخترانه که با چنین شلواری ست می‌شود را به شما معرفی کنیم.

انواع کفش مناسب شلوار پارچه ای زنانه

به جای اینکه به کمد خود و رگال پر از شلوار پارچه‌ای خیره شوید و از خود بپرسید با شلوار پارچه ای زنانه چه کفشی بپوشیم؟ بهتر است یکی از موارد زیر را برای استایل شخصی خود انتخاب کنید و از خوش‌تیپ بودن خود لذت ببرید.

1.   کفش کتونی

بهتر است اول به سراغ غیرممکن‌ها برویم. شاید در پاسخ به این سوال که با شلوار پارچه ای چه کفشی بپوشیم، گزینه آخر شما کفش کتانی باشد، اما این تفکر درست نیست و کفش‌های کتونی زنانه و دخترانه گزینه بسیار مناسبی برای استایل کردن با شلوار پارچه‌ای به‌خصوص راسته یا کوتاه هستند. این استایل برای موقعیت‌های نیمه‌رسمی و روزمره انتخاب بسیار خوبی خواهد بود و به شما حس راحتی فوق‌العاده‌ای را انتقال می‌دهد.

2.   کفش پاشنه بلند

کفش‌های پاشنه‌دار یک انتخاب کلاسیک هستند که می‌توانند ظرافت و زیبایی هر مدل استایلی با شلوار پارچه‌ای را بالا ببرند. پس به جای اینکه از خود بپرسید با شلوار پارچه ای چه کفشی بپوشیم، یکی از مدل‌های زیر را امتحان کنید:

  • کفش‌های استیلتو: این کفش‌های پاشنه بلند برای مجالس رسمی یا زمانی که بخواهید دیگران را تحت تأثیر قرار دهید انتخاب مناسبی هستند. آن‌ها پاهای شما را کشیده و قدتان را بلندتر جلوه خواهند داد. با شلوار دم‌پا گشاد یا حتی شلوار کوتاه پارچه‌ای هم می‌توان آن‌ها را پوشید.
  • کفش پاشنه بلوکی: پاشنه‌های بلوکی گزینه راحت‌تری نسب به کفش‌های استیلتو هستند و می‌توان با شلوار پارچه‌ای هم آن‌ها را پوشید. حتی بوت یا نیم بوت دارای چنین پاشنه‌ای هم با شلوار پارچه‌ای کوتاه به خوبی ست می‌شوند.

با شلوار پارچه ای چه کفشی بپوشیم

3.   کفش لوفر

این مدل کفش به دلیل راحتی بی‌نظیر خود شناخته شده است. اگر به دنبال کفش مناسب شلوار دمپا گشاد پارچه ای هستید، می‌تواند به انتخاب نهایی و بسیار شیک شما تبدیل شود. تنوع رنگ چنین کفشی باعث می‌شود تا بتوان با انواع شلوار پارچه‌ای آن را ست کرد و نگران همخوانی آن با استایل نبود.

4.   کفش کالج

کفش کالج زنانه یکی دیگر از انواع کفش مناسب شلوار پارچه ای زنانه است. این مدل کفش به دلیل شکل خاص و فرم خود برای استایل‌های رسمی گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. اگر دوست دارید برای کارهای اداری یا محیط نیمه‌رسمی چنین کفشی را بپوشید، کت و شلوار ست با این کفش، به استایل شما زیبایی خاصی را هدیه خواهد داد.

5.   کفش تخت و عروسکی زنانه

اگر هنوز هم این سوال را از خود می‌پرسید که چه کفشی با شلوار پارچه ای بپوشیم، به سراغ کفش‌های تخت و عروسکی هم بروید. این مدل کفش‌ها به‌خصوص با شلوار‌های پارچه‌ای رنگی و طرح‌دار برای یک استایل ماکسیمال انتخاب بسیار مناسبی هستند.

6.   انواع بوت

بوت به همراه شلوار پارچه‌ای یک ترکیب عالی برای استایل به‌خصوص در فصل‌های سرد سال است. نیم بوت که تا مچ پا ارتفاع دارد، چکمه‌های تا زانو یا حتی چکمه‌های کابویی را می‌توان با چنین شلواری ست کرد و ظاهری شیک داشت. البته بهتر است برای بوت بلند به سراغ شلوار پارچه‌ای تنگ بروید.

7.   کفش ونس

ونس یکی از معروف‌ترین مدل‌های کتونی زنانه است که می‌توان آن را با شلوار پارچه‌ای ست کرد. اگر به دنبال خرید کتونی سفید زنانه هستید که با چنین شلواری هماهنگ باشد، ونس سفید بهترین گزینه برای شما خواهد بود و رنگ خنثی آن باعث می‌شود تا بتوان در هر استایلی از آن استفاده کرد؛ به‌ویژه اگر قصد دارید شلواری رنگی یا طرح‌دار بپوشید.

با شلوار پارچه ای زنانه چه کفشی بپوشیم

انواع صندل زنانه مناسب شلوار پارچه‌ای

یکی از خوبی‌های شلوار پارچه‌ای این است که می‌توان برای موقعیت‌های مختلف و با انواع صندل نیز از آن برای داشتن یک استایل زیبا استفاده کرد. حال که می‌دانیم کفش مناسب با شلوار پارچه ای زنانه کدام است و با شلوار پارچه ای چه کفشی بپوشیم، بد نیست به سراغ انواع صندل زنانه مناسب آن برویم.

  • صندل جلو بسته: صندل‌های جلو بسته به‌خصوص اگر پاشنه داشته باشند، انتخاب خوبی برای ست کردن با شلوار پارچه‌ای برای مهمانی و مجالس به شمار می‌روند.
  • صندل جلوباز: اگر دوست دارید خنکی و راحتی را در فصول گرم سال تجربه کنید، به جای فکر کردن به این سوال که با شلوار پارچه ای چه کفشی بپوشیم، بهتر است به سراغ صندل‌های جلوباز بروید. مدل آن هم فرقی ندارد و از صندل‌های با پاشنه کوتاه، تخت یا استیلتو می‌توانید در چنین استایلی استفاده کنید.
  • صندل لژدار: صندل لژدار زنانه یا در اصطلاح تخصصی دارای پاشنه پلتفرم، راحت‌تر از کفش‌ها و صندل‌های پاشنه بلند سنتی هستند و پوشیدن آن‌ها نیاز به تمرین زیادی ندارد. گزینه مناسبی هم برای پوشیدن با شلوار پارچه‌ای کوتاه یا دم‌پا گشاد به شمار می‌روند.

کفش مناسب شلوار پارچه ای زنانه

نکاتی برای انتخاب کفش مناسب شلوار پارچه‌ ای

 هنگام انتخاب کفش یا صندل برای ست کردن با شلوار پارچه‌ای از هر مدلی که باشد، توصیه می‌شود که به نکات زیر توجه کنید:

  • مناسبت: مناسبت و موقعیتی که برای آن به فکر استایل کردن هستید، سبک مناسب کفش همراه با شلوار پارچه‌ای را به ‌خوبی برای شما مشخص می‌کند. برای مجالس رسمی، کفش‌های پاشنه‌دار با کت و شلوار پارچه‌ای انتخاب بسیار خوبی هستند. برای استفاده روزمره یا غیررسمی، بهتر است به سراغ کفش‌های کتانی یا چکمه بروید.
  • مدل شلوار: مدل شلوار شما نیز بر انتخاب کفش مناسب تا حد زیادی تأثیر می‌گذارد. شلوارهای گشاد را می‌توان با کفش‌های کتانی ست کرد، در حالی ‌که شلوار تنگ با چکمه‌ یا کفش‌های پاشنه بلند عالی و زیبا به نظر می‌رسند.
  • رنگ و جنس: در انتخاب کفش مناسب به رنگ و جنس شلوار خود توجه کنید. به عنوان مثال، یک شلوار مشکی را می‌توان تقریباً با هر رنگ کفشی ست کرد، در حالی‌ که یک شلوار طرح‌دار ممکن است به کفش خنثی‌تری نیاز داشته باشد.
  • راحتی: همیشه هنگام انتخاب کفش، راحتی خود را در اولویت قرار دهید. اگر کفش باعث ناراحتی پای شما می‌شود، نمی‌توانید از زیبایی استایل خود لذت ببرید.

 با پیروی از این نکات و بررسی مدل‌های مختلف کفش موجود در سایت شیکوست، می‌توانید یک جفت کفش مناسب برای تکمیل استایل خود با شلوار پارچه‌ای زنانه خود بیابید و زیباتر از همیشه در هر جمعی بدرخشید.

سخن پایانی

در این مطلب سعی شد تا به سوال بسیاری از شما یعنی با شلوار پارچه ای چه کفشی بپوشیم پاسخ دهیم. انواع کفش و صندل زنانه که با چنین شلواری ست می‌شود را بررسی کردیم تا برای داشتن یک استایل شیک و امروزی به شما کمک کنیم.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد