نیم بوت را با چه شلواری بپوشیم

نیم بوت را با چه شلواری بپوشیم

نیم بوت را با چه شلواری بپوشیم

انتخاب شلوار مناسب نیم بوت زنانه می‌تواند کمی سخت باشد و از این رو اغلب خانم‌ها با سؤال نیم بوت را با چه شلواری بپوشیم، مواجه می‌شوند. به همین دلیل این مطلب شیکوست را به بررسی انواع شلوار برای نیم بوت با مدل‌های مختلف اختصاص داده‌ایم. با توجه به نکات مطرح‌شده در این مطلب می‌توانید هر مدل نیم بوت یا بوت رسمی، اسپورت، کژوال و پاشنه‌دار زنانه را با بهترین مدل‌های شلوار ست کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

۷ ایده شلوار مناسب نیم بوت زنانه

نیم بوت زنانه دارای انواع گوناگونی است و هر مدل با استایل مناسب خود زیبا خواهد بود. با توجه به این موضوع، این ۷ ایده شلوار مناسب نیم بوت زنانه پیشنهاد می‌شوند:

1. شلوار جین اسکینی

شلوار جین زنانه مدل اسکینی مدلی تنگ است که به آن شلوار لوله تفنگی یا شلوار جین جذب هم می‌گویند. این مدل را می‌توانید با انواعی از نیم بوت به‌راحتی ست کنید. در واقع یکی از شلوارهایی است که تقریباً با هر چیزی ست می‌شود و جذابیت خاص خود را دارد. اما بیشترین جذابیت را با نیم‌ بوت زنانه جیر، مخملی، پاشنه یک تکه، چرم، بوت کاپشنی و با رنگ‌های قهوه‌ای و مشکی دارد.

البته وابسته به استایل کلی، با نیم بوت رنگی هم به‌خوبی هماهنگ می‌شود. برای مثال با افزودن یک شال بافت قرمز، می‌تواند انتخابی جذاب برای نیم بوت قرمز و زرشکی باشد. در نتیجه اگر می‌خواهید استایل نسبتاً رسمی و ساده‌ای برای استفاده روزمره یا حتی استایل دانشجویی داشته باشید، شلوار جین اسکینی را انتخاب کنید. پیشنهاد می‌کنیم با اضافه کردن پالتو یا بارانی نسبتاً بلند، زیبایی آن را تکمیل کنید.

2. شلوار مام

شلوار مام از دیگر مدل‌هایی است که به‌راحتی با انواع نیم بوت ست می‌شود. این نوع شلوار تقریباً مدلی راسته دارد و فاق بلند آن از جذابیت زیادی برخوردار است. فرقی نمی‌کند که یک شلوار مام فیت یا مام استایل از جنس کتان دارید یا جین؛ این مدل‌ها تقریباً تا بالای نیم بوت را پوشش می‌دهند و زیبایی نیم بوت را به نمایش می‌گذارند. برای انتخاب رنگ هم دست بازی دارید و به طور معمول مام جین رنگ روشن و یخی جذاب‌ترین انتخاب است.

البته از آنجایی که اغلب این مدل شلوارها دارای قد ۸۰ و ۹۰ هستند، پیشنهاد می‌کنیم برای روزهای سرد زمستانی بوت زنانه و شلوار مام را با یک جوراب بلند زمستانی و طرح‌دار تکمیل کنید تا تیپ دخترانه‌ی خاصی داشته باشید. این استایل با انواع پالتو کتی، هودی و بارانی عالی می‌شود، چراکه ست کردن شلوار مام تقریباً با هر لباسی برای بالاتنه ممکن است.

نیم بوت را با چه شلواری بپوشیم

3. شلوار جاگر

اگر از دختران یا خانم‌های جوانی هستید که استایل‌های راحت و شیک دخترانه را به هر استایل دیگری ترجیح می‌دهید، شلوار جاگر بهترین انتخاب برای نیم بوت شما است. شلوار جاگر در ایران با نام شلوار دمپاکش هم شناخته می‌شود و در اجناس مختلف کتان، تو کرکی و دورس سه نخ تولید می‌شود.

می‌توانید این شلوار را با یک جفت نیم بوت یا بوت اسپورت ست کنید و برای بالاتنه هم به سراغ لباس‌های جذاب زمستانی همچون هودی، دورس، کاپشن، سویشرت و سایر لباس‌های مشابه بروید. حتی هودی و شلوار ست هم انتخابی بسیار شیک برای نیم بوت اسپورت است. این استایل با شال بافت گردنی یا حتی شال و کلاه، جذابیت چندین برابری پیدا می‌کند.

بوت را با چه شلواری بپوشیم

4. شلوار کارگو

یکی از انتخاب‌های خاص و دخترانه دیگر برای ست کردن شلوار با نیم بوت، شلوار کارگو است. شلوارهای کارگو مدل‌هایی هستند که با جیب‌های متعدد خود شناخته شده و اغلب در جنس‌های مموری و یا کتان تولید می‌شوند. این نوع شلوار که می‌تواند به صورت دمپا گت یا گشاد باشد، با نیم بوت یا بوت‌های پلتفرم، برشکا و بدون زیپ بهترین انتخاب است. در مجموع با بوت‌هایی که دارای ابعاد به نسبت بزرگ و کمی لژ هستند، ترکیب منحصر به فردی می‌سازد.

شلوار کارگو و نیم بوت با انواعی از لباس‌های اسپورت و دخترانه زمستانی ست می‌شود. برای مثال برای بالاتنه می‌توانید یک هودی یا دورس مورد علاقه خود را با ترکیب کت جین یا کت پشمی بپوشید و استایلی متفاوت و چشمگیر رقم بزنید.

5. شلوار پارچه‌ای

اگر از خانم‌های طرفدار استایل‌های رسمی، کلاسیک و خانمانه هستید، استایل نیم بوت و شلوار پارچه‌ای یکی از زیباترین ترکیب‌هایی است که حتماً باید امتحان کنید. نیم بوت با شلوار پارچه ای زنانه یک استایل خانمانه، به نسبت رسمی و گاهی کژوال را رقم می‌زند.

این نوع استایل برای مناسبت‌های گوناگون جذابیت خاص خود را به همراه دارد. برای مثال می‌تواند برای رفتن به قرار ملاقات‌های کاری و یا اداره استفاده شود، در حالی که وابسته به استایل کلی می‌تواند ترکیبی خاص برای یک قرار شام دوستانه هم باشد.

نیم بوت با شلوار پارچه ای زنانه

6. شلوار گشاد

بسیاری از افراد به اشتباه تصور می‌کنند که شلوار گشاد تنها مناسب تابستان است، در حالی که ترکیب شلوار گشاد جین یا کتان با نیم بوت می‌تواند استایلی متفاوت برای فصول پاییز و زمستان هم رقم بزند. این استایل را می‌توانید با انواعی از لباس‌های بالاتنه به سلیقه خود ست کنید، اما پیشنهاد ما یک کت یا پالتو کتی جذاب است تا زیبایی این لباس‌ها تکمیل شود.

ترکیب شلوار گشاد تقریباً با هر نیم بوت و بوتی زیبایی خود را دارد اما بهتر است از مدل‌هایی که ساق‌های خیلی بلند دارند، استفاده نکنید. همچنین همیشه می‌توانید برای خاص‌تر کردن استایل خود با ترکیب رنگ‌ها کمی بازی کنید و جذابیت چندین برابری به آن ببخشید.

7. لگ و ساپورت پشمی

اگر از طرفداران بوت بلند هستید و سوال شما این است که بوت را با چه شلواری بپوشیم، علاوه‌بر شلوارهای جین جذب، لگ و ساپورت‌های پشمی بهترین ست را برای شما به ارمغان می‌آورند. البته به طور معمول این ست‌ها به یک لباس بالاتنه بلند هم نیاز دارند. برای مثال پالتوها و بارانی‌های بلند یا دامن‌های پشمی زمستانی به همراه پالتوهای کتی می‌توانند ترکیبی بسیار زیبا ایجاد کنند. برای این استایل می‌توانید از انواع نیم بوت زنانه ساده، پاشنه‌دار و حتی ساق‌دار استفاده کنید. 

جمع‌بندی

در نهایت، در این مطلب سعی کردیم برای سؤال نیم بوت را با چه شلواری ست کنیم، بهترین پاسخ را برای سلایق مختلف ارائه کنیم. از نظر شما کدام یک از این ایده‌ها شیک‌تر هستند؟

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد