از کجا بفهمیم کفش آدیداس اصل است؟

از کجا بفهمیم کفش آدیداس اصل است؟

یکی از خصوصیات برند آدیداس عرضه کفش‌ها به‌ صورت محدود برای نمایش دادن اصالت و کیفیت کالا است. در مقابل، بازار محصولات فیک نیز داغ بوده و برای همین بسیاری از خود می‌پرسند از کجا بفهمیم کفش آدیداس اصل است؟ کفش‌های های‌کپی این برند لزوماً بی‌کیفیت نیستند و شما می‌توانید با قیمت کمتر کفشی مشابه اصل بخرید؛ با این ‌حال راه‌هایی برای تشخیص کفش آدیداس اصل وجود دارد که در ادامه این مطلب از وبلاگ سایت شیکوست آن‌ها را بررسی کرده‌ایم تا تجربه خرید بهتری از این برند و محصولات بی‌نظیرش برای شما رقم بخورد.

تشخیص کفش آدیداس اصل با ساده‌ترین روش‌ها

آدیداس بدون شک بهترین برند کفش زنانه و مردانه به‌خصوص برای آنانی است که دوست دارند استایل امروزی و اسپرت داشته باشند. طرفداران این برند کم نیستند و یکی از بزرگ‌ترین مشغله‌های فکری این افراد رسیدن به جواب این سوال است که از کجا بفهمیم کفش آدیداس اصل است؟

تشخیص کفش آدیداس اصل می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، اما چندین مرحله وجود دارد که می‌توانید برای تأیید اصالت کفش‌های این برند انجام دهید. این 8 راه و مرحله مهم برای تشخیص اصالت کفش مدنظر شما عبارت‌اند از:

تشخیص کفش آدیداس اصل

1. توجه به قیمت

توجه به قیمت یکی از مهم‌ترین عوامل برای تشخیص اصل بودن کفش آدیداس است. فرقی ندارد قصد خرید کفش دخترانه یا پسرانه این برند را دارید، همیشه قیمت به‌روز شده همان محصول را در وب‌سایت رسمی آدیداس بررسی کنید. اگر تفاوت زیادی در محدوده قیمت مشاهده کردید، نشان می‌دهد محصولی که قصد خریداری آن را دارید تقلبی است. البته محصولات های‌کپی با قیمت کمتر لزوماً بی‌کیفیت نیستند، ولی اگر اصل بودن کفش برای شما اهمیت دارد باید به این فاکتور مهم توجه داشته باشید.

2. توجه به طراحی و جزئیات

اگر هنوز هم نمی‌دانید که از کجا بفهمیم کفش آدیداس اصل است؟ توصیه می‌کنیم مدل انتخابی خود را با تصاویر و توضیحات رسمی سایت آدیداس مقایسه کنید. به جزئیات کوچک مانند الگوی برش، محل دقیق سه خط و شکل کفش دقت کنید. کفش‌های معتبر و اصل دقیقاً با طراحی رسمی مطابقت دارند.

همچنین کتونی آدیداس زنانه و مردانه از مواد با کیفیت بالا ساخته شده‌اند. پارچه، چرم یا مواد مصنوعی را لمس کنید تا از کیفیت آن‌ها مطمئن شوید. برای تولید کفش‌های تقلبی اغلب از مواد ضعیف‌تری استفاده می‌شود که ممکن است ارزان باشند یا بوی غیرعادی بدهند.

3. بررسی شماره سریال روی برچسب

برای تشخیص کفش آدیداس اصل به دنبال برچسبی روی محصول باشید که سایز و سایر اطلاعات محصول را داشته باشد. عمدتاً این برچسب در داخل کفش و در پشت زبانه آن قرار دارد. کتونی دخترانه و پسرانه آدیداس در صورت اصل بودن، دارای برچسب‌هایی با شماره سریال متفاوت برای کفش چپ و راست است. با این ‌حال، یک محصول تقلبی شماره سریال یکسانی روی هر دو کفش خواهد داشت؛ بنابراین، به ‌راحتی با بررسی این شماره سریال می‌توانید متوجه می‌شوید که محصول تقلبی یا اصل است.

از کجا بفهمیم کفش آدیداس اصل است

4. بررسی دوخت کفش

گاهی محصولات کپی با همان قیمت اصل عرضه می‌شوند و احتمالاً از خود می‌پرسید چگونه بفهمیم کفش آدیداس اصل است؟ یکی از بهترین راه‌ها بررسی دوخت کفش خواهد بود. کفش‌های آدیداس واقعی دارای الگوی دوخت منظم و یکدستی هستند. موارد تقلبی اغلب دوخت شل و نامرغوب دارند که نشان از فیک بودن آن‌ها است. قبل از خرید همیشه به دنبال کفشی با دوخت منظم باشید، زیرا اصالت کفش و توجه به برند برای تولید محصولی بی‌عیب و نقص را درک خواهید کرد.

5. بررسی برچسب روی پاشنه

برچسب پاشنه در پشت کفش‌های آدیداس نصب می‌شود و دارای یک الگوی مثلثی با دوخت منظم در نزدیکی پاشنه می‌باشد، درحالی که الگوی مثلثی در کفش آدیداس تقلبی یا بسیار تیز یا بسیار خمیده با دوخت نامنظم می‌باشد.

از کجا بفهمیم کفش آدیداس اصل است

6. بررسی بسته‌بندی و جعبه محصول

شاید هنوز هم از خود می‌پرسید که اگر تمامی این موارد با کفش اصل مو نمی‌زد از کجا بفهمیم کفش آدیداس اصل است؟ فراموش نکنید که یک آدیداس اورجینال هرگز یک جعبه و بسته‌بندی بی‌کیفیت ندارد که اعتبار این برند را زیر سوال ببرد. کفش اصل همیشه به ‌صورت مهروموم شده در یک لایه پلاستیکی عرضه می‌شود. اگر وکیوم کفش شل باشد، نشانه‌ای از تقلبی بودن آن است. همچنین موارد زیر را هم باید بررسی کنید.

  • کفش‌های آدیداس معتبر در جعبه‌ای با کیفیت بالا با مارک ثابت عرضه می‌شوند.
  • جعبه سست نیست و چاپ باید شفاف باشد.
  • به دنبال لوگوی آدیداس، سه خط و سایر جزئیات مربوط به برند باشید.
  • با تطابق عکس اصلی بسته‌بندی محصول و بسته‌ای که در حال خرید آن هستید مواردی چون فونت غیرعادی، لوگوی بی‌کیفیت و ... نشان می‌دهد که کفش اصل است یا خیر.

از کجا بفهمیم کفش آدیداس اصل است

7. تشخیص اصل بودن کفش آدیداس با بارکد

انواع کتانی و کفش‌های این برند دارای کد QR و برچسب‌های RFID برای تأیید اصالت کالا هستند. از یک برنامه اسکنر کد QR برای بررسی بارکد استفاده کنید. با اسکن کردن این بارکد باید شما به وب‌سایت رسمی آدیداس یا صفحه محصول انتخابی هدایت شوید. تشخیص اصل بودن کفش آدیداس با بارکد یکی از راه‌های رسیدن به جواب این سوال خواهد بود که چگونه بفهمیم کفش آدیداس اصل است. البته تمامی کفش‌های آدیداس تگ‌های RFID را ندارند، اما در صورت وجود می‌توان از آن‌ها برای تأیید اصالت کفش استفاده کرد.

8. بررسی نظرات مشتریان و خرید از مرجع مطمئن

هنگام خرید آنلاین کفش‌های آدیداس به نظرات و نقدهای وارد شده به یک فروشنده توجه کنید. فروشندگان معتبر معمولاً بازخورد مثبت و رتبه‌بندی بالایی دارند. هرگونه شکایت در مورد محصولات تقلبی را هم بررسی کنید. با بررسی کامل این جنبه‌ها، بهتر می‌توانید مطمئن شوید که کفش‌های آدیداسی که خریداری می‌کنید اصل و با کیفیت هستند.

حتی با وجود تمامی نکات گفته ‌شده تشخیص اصل بودن کفش آدیداس برای هر فردی ممکن نیست و برای همین بهتر است محصولات این برند را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید. همچنین بهتر است در صورت نیاز به خرید محصول های‌کپی فروشگاهی را انتخاب کنید که به این مسئله صراحتاً اشاره کرده و صداقت خود را به‌ خوبی نشان داده است. در واقع برخی محصولات غیر اورجینال در صورت استفاده از متریال باکیفیت برای تولید دست‌کمی از محصولات اصل ندارند؛ با این تفاوت که پول کمتری هم برای خرید آن‌ها می‌پردازید.

تشخیص کفش آدیداس اصل

سخن پایانی

برند آدیداس در سال 1924 توسط آدی داسلر در بایرن آلمان تأسیس شد. او با تمرکز بر ساخت بهترین کفش‌های ورزشی در جهان، به مرور زمان به یکی از مشهورترین برندهای تولیدکننده کفش‌های ورزشی جهان تبدیل شده‌است، ولی نمونه‌های تقلبی یا کپی از محصولات آن وجود دارند که در این مقاله به روش‌های تشخیص کفش آدیداس اصل پرداختیم. در صورتی که به دنبال خرید کفش معتبر و اصل از این برند مشهور هستید و از خود می‌پرسید از کجا بفهمیم کفش آدیداس اصل است، یکی از راه‌های گفته‌ شده در این مقاله را امتحان کنید تا به نتیجه برسید.

پیشنهادات مرتبط:

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد